Noen venner vil alltid være der

 

 

Jeg har noen venner som har fulgt meg hele livet, nesten.
Og en av disse er min aller første bestevenn. Vi var omtrent som søstre, fra de kom flyttende til nabohuset når jeg var 4, og til de flyttet igjen da jeg var 10. Seks betydningsfulle år når det gjelder vennskap. Etter det hadde vi alle feriene hos hverandre, til vi var nesten 20 og flyttet hjemmefra.

 

Vi har senere i livet bodd forskjellige steder, men alltid holdt kontakten. Det vi bygget opp av vennskap de første barneårene og i tenårene hadde alt å si. Og de siste somrene har jeg alltid hatt en liten overnatting hos henne. Da snakker vi om alt mulig. Vi har delt det meste opp igjennom.

 

 

 

 

Årets lille sommerovernatting blir i morgen. Det blir veldig koselig 🙂

 

Dette vennskapet vil alltid være der. Denne vennen vil alltid være der. <3

 

 

 

Gå gjerne inn på linken også for å se hvordan jeg har løst første oppdraget jeg ba om fra leserne mine 🙂
En selfie med en kongelig

 

 

 

#vennskap

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg