Og DET var det jeg sa!!

 

Hvis du har vært innom innlegget mitt tidligere i dag: “Kan du se hva jeg sier?”, så har du kanskje gjettet på hva jeg sa. 

Noen våger seg på å gjette, ut i fra det det TROR. Og det er ikke alltid så dumt. Og det er jo ikke noen konkurranse, så det blir INGEN minuspoeng om du har feil 🙂 Noen gjettet kanskje bare i sitt eget hode, og det er også greit. 

Her er i alle fall svaret. Filmen med tekst på norsk, som forteller hva jeg sier på tegnspråk: 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Nå juksa jeg,, så på svaret først 🙂 Men nå er det altså første påskedag. 🙂 Takk for hilsen og kos deg videre på turer i ditt område 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg