Oppmerksomhetssyk? JEG??

 

Hm….
Kanskje det…Kanskje jeg faktisk TRENGER litt oppmerksomhet nå! Så det såh!!
Vinter..
Sliten…
Syk har jeg vært. også….

Stakkars meg!! 

Så hvis man ikke får oppmerksomhet nok som det ER, så BER man om det!!

“Tegn meg -tegn meg!” tryglet jeg nærmest her på lørdagen. Nå vil jammen meg JEG bli tegnet også!!

 

 

JEG tegner jo folk “stadig vekk”, (siste var Bunnytrash-tegning) så nå fikk det jammen være noen andre sin tur til å tegne MEG. 

Disse tegnegreiene er jo for å ha det GØY!! Ikke for å bli betalt som kunstnere senere i livet.
Det er for å more seg selv mens man holder på. Veldig meditativt å sitte sånn å tegne. OG det er for å gi meg litt tiltrengt oppmerksomhet. Ha-ha 😀

Nå er altså to nye tegninger ferdig tro det eller ei. Her ruller det inn nye tegninger stadig vekk. Og i dag har jeg blitt tegnet av: 

 

Natheless

 

natheless – Bildelek

 

 

 

og Zoetic World

 

 

SÅÅÅÅ fine tegninger!! Gå inn å se, ved å trykke på navnene deres! Jeg har jo SÅ lyst til å vise dem her NÅ, men dere må nok ta turen inn til dem. ALLE  tegningene har sitt eget særpreg, det er jo det som er så fint!!

 

Jeg kommer til å samle alle tegningene som “kommer inn” i en liten utstilling her hos meg senere i “Galleri Frodith”! Men inntil da får du  altså vandre på besøk til disse andre bloggerne for å ta en titt. Til nå er det kommet 7 tegninger rundt omkring på bloggene 😀 Jippie!!

 

Her er utfordringen som jeg la ut i på lørdag, og det er IKKE for sent å bli med: 

 

 

NY UTFORDRING!!

Her er spørsmålet:  Kan du tegne meg?? Please!

Du kan tegne med blyant og farger på papir, eller du kan tegne digitalt. Altså med tegneprogram eller i Paint. 
Jeg lover å ikke bli SUR uansett (nesten da :-D) hvordan den ser ut . 
Legg tegningen ut på egen blogg, eller send meg på mail: [email protected]

Frist for “innlevering” er lørdag 5. februar

 

 

Har du lyst til å tegne også??

 

 

 

 

#tegneutfordring

11 kommentarer
    1. Nææææ, så artig bilde av meg da. Det hadde jeg helt glemt! Tuen takk for link til mitt, og ja, vi trenger oppmerksomhet alle sammen. Hurra for deg og din artige utfordring. Klem:)

    2. En herlig utfordring rett og slett – og om det gir litt ekstra oppmerksomhet – ja så er det bare å nyte det fullt ut 😀 klem

    3. du fortener litt oppmerksomhet du også ,jeg har vært inne og sett dem alle og dei er bare så fine ,jeg melder avbud på denne ,sliter med smerte i høgre armen også mulig det er senebetendelse så jeg greier ikke skrive så mye i gangen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg