På farta igjen!

 

Jeg er jo rene fly-filla, det vet du jo nå…? Ja…jeg skal ikke akkurat med FLY denne gangen..Og heller ikke er jeg den slags “fly-fille” som før i tida var av den litt “løsaktige” sorten..  Neida…men jeg er på farta igjen mener jeg. Ikke akkurat ferie vil jeg påstå, men et hotell-opphold er likevel ikke å forakte.. 

 

Litt ny kunnskap muligens…Eller kanskje JEG kan lære vekk noe..? Jobb er det i alle fall. 

 

I tillegg blir det deilige lunsjer og middag, litt romgodt og surr på hotellrommet for mitt vedkommende. Et døgn. Ikke store sprellene jeg får gjort, men litt kos skal det bli 🙂

Så kan du jo lure på hvorfor kofferten “stråler” sånn….

 

Har du forresten fått med deg “toppturen” jeg har vært på med Karidansen i dag?? Trykk på linken, så finner du ut.

 

 

#hotell #tur #jobb

 

7 kommentarer

Siste innlegg