Rampete

 

 

Rare greier… Det er noe med våren. Det kjennes som jeg VÅKNER liksom… Jeg er jo våken hele året, det er ikke DET. Og jeg er jo i utgangspunktet en “sommerfugl”. En lettlivet en, med ikke alt for mange tunge tanker. Noe ligger nok i arven, i genene.. Skallen min er ikke satt sammen sånn bare..

Men..NOE er også ting jeg jobber med, fordi jeg VELGER å fokusere positivt. Alt er jo ikke BARE fryd og gammen i mitt liv heller. Men Jeg LIKER å være glad. Så joda. Jeg surrer, hopper, spretter og tenker glad-tanker hele året…Og er altså “våken” nok året rundt..

 

Men det er liksom noe EKSTRA med våren…

 

 

Jeg kjenner det kribler litt ekstra i magen…Helt uten grunn..
Jeg kjenner hodet er lyst og lett, som om jeg våknet fra en liten dvale. 
jeg kjenner jeg får bittelitt lyst å slå hjul og synge en sang…og DET likner ikke meg. Lat, med dårlig sangstemme…
Jeg kjenner jeg får lyst å riste på rumpa…som om jeg skulle hatt hale…
Jeg kjenner jeg får behov for å være litt RAMPETE.

 

 

Jeg tror jeg elsker våren!
Kanskje fordi jeg er født på våren, ikke vet jeg ..
Men en god følelse er det i alle fall….når Rampe-Frodith tar over 😀

 

 

Hvis du ikke har lest morgeninnlegget om min “vrengemaskin”, så kan du trykke på linken, så finner du den..

 

 

#livet #glede #rampestreker

11 kommentarer
    1. Rampe-Frodith, den var fin. Men våren er en tid hvor man liksom blomstrer litt ekstra. Dagene blir lenger og lyset gjør absolutt noe med meg. En fin tid vi har i vente <3

    2. Man våkner litt mer til og får mer arbeidslyst på våren. Fint å se hvordan naturen våkner og moro når man kan så og ordne med blomster og planter.

    3. Flotte bilder av rampejenta 😀 Her er det rundt 16 minus mer eller mindre døgnet rundt 😀 Ikke bare bare å vifte med halen da 😛

      1. Nei…det skjønner jeg 😀 Ikke HELT riste-modus enda da 😀 Her regner det mye, så skulle vel ikke riste så kraftig jeg heller. Men det er INNI det er sol, så da rister jeg litt likevel 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg