Regnvær, rotter og rariteter

Etter å ha måttet “hamle opp” med en rotte nedi kjelleren her (NEI…ikke Salt og Pepper. En EKTE rotte!!), så var det tid for å lufte hodet. Jeg kunne lett ha plaget meg selv mentalt hele dagen med den “rottehistorien”..

Litt regn skader ingen, og jeg har jo verdens fineste paraply så. 

 

 

Kjøpte noen flere saker til hemmelig-utfordringen. Og gikk på kafe og koste meg med kaffe og chiapudding, og puttet ting i konvolutter. 

 

 

 

 

En ny har meldt seg, og en har jeg ikke adressen til, men ellers har jeg sendt alle disse en utfordring i går og i dag: 

kjerringtanker, mettejosteinsdatter, Bunnytrash, Monairens, Leneetarnes, Sognafaret, Audmarit, Fruensvilje, Dedicat, Utifriluft, Annebe, Skrivegladbestemor/kjeftsmellas

 

Følg med på dem framover, så får du sikkert vite litt mer 😉

 

 

 

#byliv 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg