Reiseklar, reisefeber..

 

Hvis noen hadde sagt til meg for 5 måneder siden at jeg kom til å glede meg som en liten unge til å tilbringe 5 dager på en campingplass litt utenfor Moss, så ville jeg beskyldt de for å være noen skikkelig “jugefanter”, eller i alle fall ganske “på jordet”.  Men sånn er det.. Gleder meg vilt og uhemmet til å være på camping! Det blir en liten øving til roadtripen vår, som er litt senere i ferien.

Men i dag i dag begynte jeg å kjenne på reisefeberen. Og Mammaen til Lille Supermann skal komme å besøke søsters og meg ute på campingen. Dette blir stas!! 🙂 

 

 

Møtte Mammaen til Lille Supermann etter jobb, og koste oss noen timer på Espresso House på Byporten. Det er alltid så godt å være sammen med henne <3

 

 

Tok av litt etter hvert.  😀

 

 

Nå har jeg pakket kofferten. Strikketøy, badetøy, treningstøy, leketøy, skotøy, kosetøy,  ja…du skjønner? Klar som et egg for “verden” 😀 

 

 

Skal du på ferie i år?
Hvor?

 

 

Har du lyst til å lese om “skrekkfilm-stemning på arbeidsplassen”, så trykk på lenken 😮

 

 

#ferie #glede #vennskap

 

5 kommentarer
    1. skjønner godt att du gleder deg :=) det gjør jeg også vi reiser om en uke ,da skal vi møte min søster og svoger på Gol ,vi skal iallefall starte der med å gå litt i Golsfjella så får vi se ,det fine med campingvogn og bobil er att en ikke behøver å låse seg på et sted men reise når en vil og dit en vil :=)

    2. Hatt meg litt hjelpe til og koseferie i Oslo:-)Litt uheldig med veret,men kosen den var verdt både regn og torden:-)No er det kose meg heime i 10 grader og regn resten av ferien:-)Nyt dagane

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg