Rotte-kake til salgs i kafeen!!

 

Ha-ha…Ja..du får ikke ROTTENE altså, men du får komme inn og snakke litt med oss: Spis gjerne litt RUNDT rottene… Det MÅTTE bare blir rotte-kake i dag kan du vel skjønne. Jeg har jo vært ute med dem (Salt og Pepper i dag). Og det var skikkelig moro. 

 

Men da er vi samlet igjen da (Jeg vet jeg var sløv i går, jeg blir litt gåen innimellom…) for å fortelle hverandre de gode og glade opplevelsene.
Cafèen heter ikke “Det Glade Hjørnet” for ingenting liksom. 

 

 

 

Her er mine glade og fine opplevelser i dag: 

-Jeg har møtt Karidansen og fått skravlet litt <3

-Jeg har gått en liten tur i det fine sol-været

-Jeg har filmet noen små sekvenser som skal bli undervisningsfilm. (Se HER)   Det er helt utrolig moro å lage film. Kreativiteten blomstrer som bare det hos meg i disse corona-tidene 😀 Heldigvis. 

 

 

Har du gjort noe hyggelig i dag? Fortell oss ved bordene her 🙂 

 

 

 

 

#cafe #glede #positiveting

3 kommentarer
    1. Hihihi… nå måtte jeg le….. da ungane var små likte de ikke solbær-syltetøy…. de kalte det for rottehale-syltetøy…… gode minner <3

    2. så koslig att du fikk treffe Kari da :=) jeg fikk treffe elsdte datteren min i dag,vi våknet til full vinter og snø og siden det da ikke fristet å gå i vedaskogen ,begynte mannen å sette opp en liten vegg i stuen som jeg har bedt om lenge :=) dette blir bra :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg