“Så store hender du har….”

 

I dag har jeg vært på byen en tur med de store hendene mine… Nesten som i Rødhette… “Så store hender du har!” Men der var det jo egentlig øyne, ører og munn det var noe “feil” med…og der er det ikke noe feil hos meg altså 😀

 

 

Ikke at det er så mye feil med hendene heller egentlig… Det er bare noe du tror…
Men om så hadde vært…at de var BLITT større, så er det jammen meg ikke noe rart!

 

 

Så mye som de har fått kjørt seg de siste dagene, med plundrete små greier..
I dag var det klart for siste tilskudd til blomsterbuketten. 3 flotte blomster.

 

 

 

 

Dette har vært fantastisk moro!!

 

Men se hvor smått det er!

 

Små kronblader skulle på plass.

 

 

 

 

 

 

Nå er hele buketten ferdig, og jeg kommer til å savne å ha noe å pusle med om morgenene…
Eller…jeg får vel noe å “pusle med” igjen på jobb også, som krever både hender og hode ganske så mye..
Så du skal se…at om noen få dager så er HODET like stort… Ha-ha

Nei…slutt på fjas og tull. Nå skal jeg lage middag 😉

 

 

 

Hvis du vil lese en liten tekst jeg har skrevet til et bilde jeg fikk låne, så finner du det her, hvis du trykker på linken:

 

En fot full av snø og tunge tanker

14 kommentarer
    1. For en bukett. Visste ikke at Lego hadde laget byggesett med blomster. Tror faktisk hendene dine er helt passe, og de kan utføre finmotorikk. Godt å ha ting å være opptatt av, uansett om det er hender, hoder eller andre ting.
      Blir godt med nytt år 🙂 <3

    2. Du og du altså, du er dyktig. Blomstene ble vakre og du kan kose deg med disse utover. Nydelig syn hver dag dette.
      Vakkert..Likte det godt. Men har nok ikke tålmodighet til dette. Men fint å se hos deg.

      1. Jeg trodde heller ikke jeg ville orke/klare det, en jeg synes det var veldig moro, og tiden gikk fort inni den lille “boblen” som man ble “fanget” i 🙂

    3. Ifølge en som satt og snakket høyt på jobben en dag betyr “store hender” at man er transe. Folk ser etter sånt og anser det som et symptom på at man sannsynligvis har en penis.

      1. Ha-ha, takk for opplysningen. Vel, jeg lover at mine hender er helt vanlig størrelse, når jeg trekker dem litt nærmere kroppen. Og at de ikke er et symptom på noe som helst 😉

      1. Jeg synes den ble kjempefin, og det var veldig veldig moro. Anbefales 🙂 Neglene er bare mine egne negler, de ser litt bedre ut med neglelakk 🙂 Har begynt å bli litt ruglete. Hadde aldri det før.. Er rynker for neglene har jeg hørt 😛 En riktig god kveld til deg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg