Se mine Fretex-kjoler!

 

Her er de kjolene jeg har kjøpt på Fretex, med ca samme snitt som den nyeste som jeg kjøpte på Fretex i går. Bildene av den nyeste kjolen finner du HER. En bitteliten photo-shoot ble det nemlig i dag 😀 Inne på Nasjonalmuseet 😀

 

Men altså her er flere kjoler kjøpt på Fretex for 149 kr 🙂

 

 

Jeg har en svakhet for at de er ettersittende over brystet, for så å svinge utover litt under der, slik at det dekker det det skal  som er litt på “vidvanke” nedover der… 😀

Denne kjolen har jeg kastet i den stor kjole-kaste-økten her i vinter. Den var sliten og ødelagt, men har gjort nytten sin. 

 

 

 

 

Denne vinterkjolen i ull er har kanskje et litt lavere “liv” enn den over og den nyeste, men samme opplegget. Trang over brystet og dekkende nedover.  Denne er også kastet etter å ha gjort nytten sin en god stund. Flere år.

Jeg har en favoritt- Fretex der jeg finner mye fint. Og siden den ikke ligger langt hjemmefra, så kan jeg plutselig få meg en ny billig kjole på vei hjem etter å ha vært ute og kjøpt middag. Snakk om kjolegal! 😀

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg