Se så fin hun ble!

Før jeg dro fra Oslo kjøpte jeg en liten gave til Kjersti.
Hun har ikke bursdag, men det er litt moro å kjøpe noe småtteri når man finner noe som passer perfekt. En bygave.
Jeg vet Kjersti elsker Fretex, og hun tråler alle second-hand i byen når hun er i Oslo.

Nå kommer hun jo til Oslo om et par-tre uker, og skal sikkert på let selv. Men jeg gikk nå forbi Fretexen på “Løkka”, og så denne hang der inne og ROPTE Kjersti. Så da gikk jeg bare rett inn og “hentet” den.
Det er jo alltid litt vanskelig å kjøpe klær til andre, men jeg har vært heldig med tidligere kjøp til Kjersti, så tok en sjanse. Og se så fin hun ble. HELT midt i blinken!!

 

 

Ellers var vi på restaurant “Olivia”.

Deilig kylling-pasta til meg…

 

 

Og jammen meg fikk jeg meg en dessert også gitt..Sjokolade-fondant. Slafs!! 😀

 

 

 

Etter vi hadde truffet Kjersti snublet jeg og Kari innom en veldig morsom kafe. Den kan du se hvis du trykker på linken.

 

#gave #mat

9 kommentarer

Siste innlegg