Shopping av fargeglede

Dette har vært en fabelaktig dag!  Nesten helt “normal” til og med….
Hadde det ikke vært for alle folkene som trasker rundt med halve ansiktet tildekket, så kunne jeg nesten tenkt at verden var VANLIG igjen..

Jeg har vært på kafe, tatt bilder, vært på biblioteket og vært på shopping med søsters.

Vi måtte i butikker som IKKE ligger på sentrene, men det er jo ikke noe problem. Masse “løse” butikker her i byen.

Forelsket meg i en fargesprakende genser. Bennetton. Veldig lett og deilig. Ull…TROR jeg da.. Man kan jo aldri vite. Mulig det er polyester 😉 (Les JEG BLE IKKE HELT RUNDLURT hvis du ikke skjønte hva jeg mente med dette 😀 )

Inne-bilder blir ikke særlig bra, men jeg orker ikke å stå ute å fryse hele tida….  Du kan jo lett se hvor fin den er likevel, selv om JEG ser lit rar ut…

 

 

 

 

 

Ha en fin kveld!

Enda har vi en helgedag til 🙂 Deilig!

 

 

#genser #mote

10 kommentarer

Siste innlegg