Smykke seg med “fine titler”?

Hei og hopp. Her ser du en selverklært “grevinne”…

 

Vet ikke om denne “grevinne-tittelen” er noe særlig å smykke seg med. I alle fall ikke i den sammenheng den brukes. “Grevinne-heng” liksom. Bare kjente på dette på dette med fine titler, siden jeg skrev om “dronningen av tv-dress-land” også….

Jeg var oppe og ut døra i 9-tida i går. Planen var å prøve å kvitte seg med noe “grevinne-heng”. Vel…jeg er flink til å trimme. I alle fall LITT. “Grevinne-henget” er likevel der det var i fjor.  Ikke mye forandring der. “Grevinne-henget” er IKKE blitt bedre.. Men det er ikke blitt VERRE heller… Så denne treningen har kanskje vært godt for NOE… Hm..

Jeg kan se sprek og tøff ut hvis jeg bare vil….

 

Men i virkeligheten er det SÅNN jeg ser ut underveis… Tunga henger som et slips, og jeg er rød, kløete og svett…

 

 

Men i går var jeg flink i det minste. Jeg kjente lite til ryggvondt, og det er jammen bra. For da kan jeg begynne å trene litt oftere igjen. 
Jeg kjente litt ekstra på hvor flink jeg var i går, siden jeg har hatt to ganske så heavy uker bak meg på jobb. Likevel valgte jeg å trene i går. Og det var en skikkelig god følelse etterpå. Flinkingen!!

 

 

En avslutning på en ellers litt lat dag var middag med Hr Frodith på stam-restauranten vår. Der hvor man er nærmest som i sin egen stue. Lite fancy smancy. Bare avslappende, og slippe å lage sin egen mat. En strålende liten date <3

 

 

 

15 kommentarer
    1. Så koselig med mini-date. Og det er jo når det er masse stress man ble trene, selv om det ikke føles riktig, så blir det riktig etterpå😃Jeg trente i går, før jobb og eldremiddag med 3-retter til 30 pers. Skuespill og servering😛 gooood fredag.

    2. Det var sikkert koselig med en date med Herr Frodith! Og fint å bli mett. 😀 Jeg synes du er skikkelig flink som trener og står på! Og formen og godfølelsen som kommer etterpå, er en Grevinne verdig! 😉

    3. Så flink du er til å trene! Regner med at du blir sliten i hodet på jobb, så da er det godt med litt fysisk anstrengelse i tillegg! 😀👍 Maten så kjempegod ut, og velfortjent etter en hard økt! 👌 Ha en fortsatt fin dag! 🤗

      1. Jeg har ikke vært så flink i det siste, et par uker siden sist. Men jeg må bare komme i gang igjen. Og den i går var litt ekstra både tung og litt oppløftende. For jeg klarte mer enn jeg trodde 🙂 Og var sliten i utgangspunktet etter disse jobbukene. Men helg er fint til å trene, da har jeg tid 🙂 Veldig god mat, og koselig kveld 🙂

    4. Aldri særlig fristende å dra på styrketrening, synes jeg! 😂
      Men så deilig etterpå! Å stå i dusjen etter litt over en time med apparater og manualer er bare helt skjønt!
      I tillegg holdes grevinnehenget i sjakk! 😄

      1. Ja, jeg tror i alle fall ikke musklene er blitt slappere, og det er nesten mest mitt mål. Og kunne holde formen sånn noenlunde, så jeg ikke blir verre og verre med alderen 😀

    5. Hva er vitsen med trim og trening hvis man er så lat at man har har et stamsted der de lager mat til en? Haha.. du ass 🤪🙈🐰😂

      1. Ja, for det er jo nesten det samme egentlig…matlaging og trening Ha-ha 😀 Men siden det ga UTROLIG dårlig uttelling på både kondisen og grevinnehenget og kjernemusklatur ved grytene, så fant jeg ut at jeg måtte prøve noe annet 😛 Ga altså opp matlaginga, pga for dårlig fysisk uttelling. NOT! 😀 Nei, det går nok mest på interesse. Synes det er utrolig kjedelig å lage mat. Og når jeg ikke er hjemme før 18 ofte i hverdagen, så er det andre ting som frister mer enn trening ved grytene 😉 Vi er forskjellige sånn. Jeg vet jo du er flink med matlaging. Jeg har aldri hatt interessen 🙂 Og synes det er utrolig koselig å gå ut å spise.

    6. Hørtes it som en fin dag for en Grevinne! ❤️ ønsker god søndag her fra Baltazar og meg🙋‍♀️

      1. Ja, det var en deilig dag. Jeg koser meg med å gjøre så lite som mulig denne helgen faktisk. Ikke laget avtaler med NOEN. Litt menneske-sky denne helgen etter en utrolig hektisk uke. Skal kokelure på Cultivate etterpå litt tror jeg. Bare iaktta. 😀

    7. likte den avsluttningen da ,du får lage deg vekter av et par brusflasker og sotte og jobbe med armene bår du er hjemme og ser på tv ,trenger ikke så mye fancy utsyr til det ,fyll flaskene med vann og løftt opp og ned inn og uut ,du får iallefall sttyrke i armene av det samtidig som resten av kroppen kviler

      1. He-he… 😀 Nei, det får holde med treningssenteret. Så lenge de ikke blir verre!! 😀 Jeg må hvile HELT et sted, i sofaen min 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg