Snakker om forvokste lemmer du!

 

 

Du leste kanskje om mine “vokse-smerter” i en alder av 53 her om dagen? Om neser som gror og føtter som er så “i veien” at tærne brekker?

Vel, snakk om forvokste lemmer da! Nå er hendene blitt så store at jeg kan BÆRE meg selv i dem! 😀 

Eller… I det minste trengte jeg noe å leke meg med mens jeg ventet på takeawayen… 
Det kan jo ikke bli HELT “striskjorta og havrelefsa” eller “strilefsa og havreskjorta” om du vil (alt går jo an nå i disse dager), selv om hverdagen har begynt. Det at ting blir hverdag mandag-fredag fra 8-16, betyr jo ikke at det MÅ bli det ETTER 16 også…

Jeg og Hr Frodith fortjente taekaway så det holdt i dag 😉

Nå er den spist og nå venter en IS!!!

 

 

#tøys #takeaway #hverdag #middag

6 kommentarer
    1. Hehe, artig bilde! Det er litt tungt å komme igang etter ferien, så da er det ekstra viktig å kose seg etter endt arbeidsdag! 👏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg