Snart påske

 

Snart er det påske! Kyllingen er på plass ser du vel….

Jeg har søkt om fri de tre dagene mellom palmesøndag og skjærtorsdag. Like greit å ha litt fri nå i disse dager. Prøve å slappe av litt, gjøre ting i nærområdet. Alene. Få skuldrene senket bittelitt. 

 

 

 

Kreativiteten blomstrer hos meg, så jeg har ikke problemer med å finne på noe å gjøre egentlig. Tror mye av påsken kan gå med til filming. Enten til jobb eller privat. Så lenge det ikke KJENNES som jobb, men bare kjennes morsomt, så spiller det jo ingen rolle.  Salt og Pepper var jo først og fremst “blogg-dyr”, så de er liksom like mye Frodith, som de er blitt “jobb-dyr”…. ( Se Salt og Pepper på Eventyrfabrikken– trykk på linken)

 

 

Gleder meg uansett jeg. 

Ta med to tøy-rotter med “puls” ut i det fri. Besøke kongen, lage eventyr, sykle..

Ellers skal jeg gå turer, ta bilder, kanskje møte bestisen. Sånne ting. 

Skal nok få påsken hyggelig jeg. Den har jeg uansett hatt her i byen tidligere også. Den kommer nok ikke til å se veldig annerledes ut enn tidligere. Oslo har vært folketom i påsken før, og den vil vel oppleves omtrent sånn i år også 😀 (Altså TOM, på en sånn måte en hovedstad kan være…med byen full av folk i selvvalgt halvkarantene)

 

 

 

 

Hva skal du gjøre i påsken? Noen gode tips?

 

 

 

#påske #ferie

10 kommentarer
    1. Nyt en frisk påske og husk mat, kos og soving. Aner ikke ha jeg skal gjøre men det blir vel noen sykkelturer og skogsturer. Blir gøy når dyra dine kommer på film. Håper du legger ut noe på bloggen. Da blir det rott`n roll, intriger og mye moro.
      Ha en fin dag.

    2. Fin, gul kjole! Påske blir det uansett i år også. Jeg har ingen hytte å dra til, så ikke noe særlig endring på det feltet. Blir vel stort sett blogging, telefonisk kontakt med folk, flyttetanker og pakking i esker for min del i påsken. Nærmer seg med stormskritt flyttedato 😉

    3. fin du var i dag da :=) nå er det nokså stille her på bygda hele året,så blir nok ikke så mye annerledes her heller,men klart forskjellen er att vi ikke får middagsgjester eller besøk av barn-barnebarn ,det får bli når verden ser litt bedre ut :=) om vi ikke snør helt inne så blir det nok koslig uansett,vi har hverandre mannen og meg og i etasjen over oss har vi svigermor,får håpe på sol så vi kan hygge oss i hagen snø eller ikke :=)

    4. Det sprudler i sør skjønner jeg… mens våren kryper frem fra alle kriker og kroker 😀 Her skal snøfresen straks frem… kan hende vi kjører litt opp i fjellheimen og sitter i en snøskavel langt fra folk 😀 Nyt søndagen

    5. Så lekker og fargerik du er i den gule kjolen! Råstilig! 😉 Blir jo i påskestemning av sånt 😊🐥 Jeg har ingen påskeplaner. Enda. Kos deg og ha det trivelig med bloggdyr, jobbdyr og annet! 😊

    6. Jeg er også vant til å være hjemme i påsken, og som regnskapsfører blir det nok endel jobbing pga. mva.fristen som er på første dag etter påske. Ellers blir det nok både kryssord og krim, – det hører med i påsken for meg.

    7. Så spennende med de filmene da. Og alle karakterene som skulle på eventyrfabrikken. Håper vi får se hele ferdig redigert. Så flink du er som får det til! Jeg har kjøpt meg nytt selfie-stativ, ekstra lys og selvutløser til mobilen på chlas ohlson. Billig og greit. Håper jeg får tid til mer mat-filming. Er ikke kommet helt til påske, men har snakket med min mor om at vi skulle spise påskemiddag i grill-huset, sånn at det ble LITT påske. Nå skal jeg ut på fjelltur, best å gå tidlig, for utpå dagen her ramler det inn med folk som skal til fjells! Vi liker jo å gå alene, Bonnie og jeg 🙂 God søndag, kos deg i fine Oslo. Håper jeg fåt tatt meg en tur til høsten…. klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg