Snutelufting er sunt!

 

Jepp, ute og lufter snuten..

Etter dagen i går hvor man skulle tro jeg var “grinebitern fra helvete”, eller i alle fall verdens største festbrems (les HER).. så har jeg altså våget meg ut døra i dag.  

Jeg startet opp litt stille og forsiktig i dag også. I pysjmodus fram til klokka 13.

Kaffe,  frokost,  hårfarging,  kaffe, lunsj… Inntil jeg fant ut at neste kopp kaffe skal jeg ta blant fyllesyke Oslo-beboere.. Ikke for å “godte meg” over deres miserable tilstand,  men rett og slett fordi jeg trengte å lufte snuten…eller hjernen kanskje aller mest. FOR mye tankevirksomhet er ikke sunt, spør du meg 😉

Nå har jeg fått meg en laktosefri kaffe latte, og kjenner at surskap og tankekjør er på vikende front.

Ønsker deg en smilende søndag ❤

6 kommentarer
    1. Godt å høre. 🤗 Altså, at du har fått lufta deg og rista av deg gårdagens opplevelser. Passerer kjapt gjennom Oslo byen i mårra. Ha en fin søndags kveld. PS Kanskje fristes til å ta kontakt for litt Canvas info. 🤗

    2. Ha en smilende dag, Frodith! 🙂 Det var like før jeg dro ut for å lufte snuten også, men så tok jeg til fornuft, rekker det ikke, for jeg må bake en pai til middagsgjestene våre. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg