Som en virvelvind…

I dag har jeg vært som en virvelvind!! Hit og dit og overalt..
Ikke med “foldeskjørt og perlekjeder” så klart 😀 Neida…det var jo bare en “talemåte” her på mårran.. Jeg klarer å være formel, seriøs og gi god informasjon i vanlig “Frodithsk look” også 😀 Og det hadde jo ikke akkurat tatt seg ut å være virvelvind med foldeskjørt og perlekjede liksom…

 

 

Jeg startet ut litt forsiktig, med massevis av pc-jobbing fram til kl 12. 
Så var det full fres med kollega ut til et møte med skole. Det som er fint med sånne møter er at vi alltid fortjener en is etterpå 😉 Hvis vi har vært flinke….

 

 

Og i dag var vi veldig flinke, så vi kunne nesten kjøpt TO hver faktisk 😉

 

Fra møte bar det ut til huset hvor vi har hatt siste sjaue og kaste-dag. Nå er det ikke lenger noe mer der. Jeg skal ikke noe mer dit. Aldri…Det er egentlig ganske rart. Men dagen i dag ble hyggelig likevel, med massevis av nevøer og nieser, i tillegg til oss søsknene.

I morgen er det full fart igjen. Nye møter med skoler, ny runde med is, før en liten sommerfest med mamsen 🙂 

 

 

 

#møter #jobb #rydding

7 kommentarer
    1. Tenker det var kjempegodt å bli ferdig med rydding og kasting, men samtidig også vemodig. Det husker jeg da min mor solgte barndomshjemmet vårt. Selv om jeg ikke bodde hjemme var det rart, fordi minnene fra mine barne- og ungdomsår hadde jeg hatt i huset 🙂

      Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Herligheta som du flyr rundt 😀 Må bare ønske deg lykke til. Skjønner at en epoke er over i ditt liv. Men det er et hav av nye fremfor deg 😀 DET er jeg brennsikker på

    3. Det var nok godt å bli ferdig med rydding og kasting. Men sikkert veldig rart at du aldri skal dit igjen.
      Ha en fin full fart dag i morgen også😊

    4. Litt trist å ikke skulle tilbake til barndomshjemmet.❤️ Likevel er det en slags trøst at de fleste går igjennom det, så man er på en måte ikke alene. Synes dere absolutt har fortjent is både idag og videre framover, når dere er så flinke, – viktig å belønne seg selv.😊

    5. Litt vemodig med “aldri mer” når det gjelder barndomshjemmet: Et sted du har mange gode minner fra…Men godt å være ferdig med all ryddinga og sorteringa: ett kapittel avsluttet og flere nye spennende kapitler venter sikkert! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg