Som lovet…

 

JEG er ferdig med

 

Frodiths Fargerike Catwalk

 

I dag var fargen lilla

 

 

Jeg har lovet å legge ut liste over de som er med hver dag. Og det jeg lover holder jeg 😀 Så her er de som har vært med, og fremdeles holder noen på et par dager til. Linkene er til bloggene, og ikke til hvert enkelt fargeinnlegg. Dere må lete selv. 

 

MEN…legg merke til nykommeren: Allansverden!!! Han tok alle i et “jafs” 😀

 

 

Frodith er med (du finner mine innlegg både her og der)

Kari Engesvik

Pensjonistgunna

Heidisverden

Polarlykke

Friluftsheidi

MetteJosteinsdatter

Happy

Fruensvilje

Utifriluft

Bunny

Zoeticworld

Annebe

Veralynn

Gryende

lenalykke

docogdask

Allansverden

 

Når alle er ferdig blir det Catwalk-show i “Galleri Frodith”! Det blir moro!!

 

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg