Sommer, sol og stekt svineribbe…

 

Om jeg spiser svineribbe i varmen? Ja, det kunne du vel tro!

 

 

Neida…det er JEG som er svineribba. Har spist meg godt opp i vår. Sittet inne i Corona-huset som alle andre, og gnoflet  innpå sjokolade, ferdigmat og annet søppel…Slik en ekte liten rosa gris gjør i “fete-perioden”.

For jeg skal love deg at når man trer ut av slike Corona-hus etter en stund, så er man hvit som snø…helt til sola for tak og gjør deg lyserosa..

Kjøpte solfaktor 50 da jeg kom til byen..

 

 

Dro på posthuset for å hente PAKKE!!! Jeg elsker pakker! En skikkelig gavehund!
Busdagsgave fra Minmatgaleverden, tvillingen min: Kjersti vel!!!
Cookier og motivasjons-roll-on i bursdagsgave. Deilig begge deler. Jeg fikk diffuser til jul, og den brukte jeg masse i jula.

Nå er det roll-on til bak ørene og slikt, sånn at jeg kan takle alt som er av utfordringer framover 🙂 NICE!!

Tusen takk Kjersti!!

 

 

Møtte syrran i byen. Verdens beste søster og venn <3

Vi koste oss på Aker Brygge med kald drikke. Masse folk i byen.

 

 

Fikk gave av søsters også!!
Hengekøye befant seg inne i denne fine pakken. Nå skal vi på camping snart, og da skal vi sikkert henge litt også 😉

 

 

Minner ikke mye om Corona-tider dette 😉

 

 

Og deilig var det!
Vi kjøpte takeaway vietnamesisk lunsj, og koste oss på en benk i sola! 🙂

 

En strålende dag i sola. Nå har svineribba trukket innomhus og feter seg opp litt mer 😀

 

 

Vil du være med å gjette i “kjole-konkurransen”? Trykk på linken. Du kan vinne en premie, muligens en kjole 😀 Du skal få utvidet frist fram til kl 24 i kveld, hvis du vil være med. 

 

 

#sommerdag #lørdag #gaver

4 kommentarer
    1. Haha, så herlig at “svineribba” koser seg. Jeg har og litt sånne tendenser etter corona, og prøver iherdig å motvirke dem med trim og mat 🙂 Godt pakken kom frem, og håper at “motivate” kan gi deg motivasjon i hverdagen 🙂 Herlig dag med søster da, og så hengekøye! Så kult!! klem

      1. Ja, nå nekter jeg meg sjokolade i alle fall. Ryker på en is pr dag, men det er ingenting i forhold til jeg har holdt på. Nå MÅ jeg ned et par kilo 😮 Tusen takk for fin gave. Jeg tror Roar er gira på cookiene 😀 KLemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg