Sommerkroppen ble IKKE avlyst…

 

Jeg vet ikke om du husker at jeg håpet at Bent Høie skulle avlyse sommerkoppen i år? Hvis ikke, les HER. Jeg har ennå ikke hørt et PIP fra fyren! Ikke på EN pressekonferanse, hvor de tar opp ALT mulig rart hver torsdag: Hvor vi skal dra på feire…Når vi kan dra…Hvordan vi skal reise…..,- ikke på EN pressekonferanse har det vært et KVIDDER om hvordan vi skal se ut i sommer..

Hadde han bare avlyst sommerkroppen, sånn som jeg ba om, så kunne vi bestemt selv liksom…Men sånn som det er nå, så må man bare gjøre så godt man kan for å rekke den innen tida…

 

JEG rekker det ikke. Det ER sommer, og jeg skal på stranda i dag! Sommerkropp eller ikke…Jeg rekker ikke å både trene på meg noen muskler OG gå ned flere kilo. Det er i ettermiddag liksom…

 

 

MEN…Det hjelper å ha fått seg nytt badetøy da. Man kan alltids lure omgivelsene bittelitt. Glade og fine farger tar fokuset bort fra bulker og kritthvit kropp…

 

 

Eller i det minste overbeviser jeg meg selv om det 😉

 

 

#strand #sommer #sommerkroppen #badetøy

 

16 kommentarer
    1. Så deilig å bade da. Har enda ikke badet jeg, ikke har jeg fin bikini eller badedrakt heller. Jaja. Håper du hadde en deilig dag 🙂

    2. Sommerkropp eller ikke………… man har den kroppen man har og gjør det beste ut av den 😀 Mange skulle nok ønske de hadde gått ned noen kilo – inklusiv meg selv……….. iallefall slik det som ligger rundt livet…………. men men vi overlever!
      God klem og kos deg på stranden!

    3. SÅ fint badetøy du hadde fått kjøpt! Da er det bare å dra ut på stranda Sommerkroppen har du uansett, så bad i vei du. Jeg pleier ikke å legge merke til hvordan andre ser ut på stranda, og du er jo så slank at. Ha en flott søndag! ☀️

    4. Sommerkroppen min er nok ikke sånn jeg kunne tenkt meg, men det får bare være.
      Ikke så lett å gå ned i en alderen jeg er nå gitt. 😀
      Sånn er det bare. Venter på ny bikini, den er bestilt 😉
      God sommersøndag! Klem 🙂❤

      1. Nei, det skal jeg love deg. Det sitter som støpt på de kiloene nå 😀 Men ikke SÅ farlig. Man bruker den kroppen man har 🙂 Klem <3

      1. Jada, jeg gjør det 😀 Går med hodet opp og nesa framover, og regner med folk ikke er så opptatt av andre 🙂 Koste meg og badet 🙂

    5. Jeg har gått motsatt, er slankere denne sommeren enn forrige sommer, så da trengte jeg ikke å kjøpe nye bikini i år. Har flere størrelser liggende allerede 😉
      Men ja, glade farger og fasonger tar nok bort oppmerksomheten til det man innbiller seg er valker og kritthvit hud 🙂
      Kos deg med dagen flotte du ♥ Klem ♥

      1. Jeg har virkelig ikke hatt bikini og badedrakt på lenge. Jeg driver og jobber meg nedover på vekta nå, men det sitter hardt nå… Bare en kilo etter uker… Men tidligere kunne jeg bare kutte sjokoladen, så var det gjort. Nå må det sterkere lut til, og lite mat 😀 Men NED skal jeg.. Takk <3 Du også 🙂 Klemmer <3

    6. hi hi ,nei den kroppen er ikke avlyst ,kjøpte meg ny bikini selv i går,måtte gå for en dyr modell for på cubus var det så godt som utsolgt,hang mange topper uten truser,hmmm kanskje mange skal gå toppløse i år da :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg