Sprekt “treningstøy” i alle fall!!

 

Du fikk kanskje med deg tidligere i uka, innlegget mitt om hvordan man kan “lure” omverdenen til å tro at man er sprek som en fole? Viktig å lure omverdenen liksom…. *himler med øynene…

 

 

Det er jo ikke det!….Viktig å lure ANDRE liksom… 
Og i dag tror jeg ikke vi lurte noen som helst, Karidansen og jeg, der vi kjaset og puffet og peste oppover bakkene til Ekebergparken…. Fint treningstøy, javisst, men med tunga ut av kjeften og sveisen på “halv tolv” tror jeg hvem som helst kunne se at her er to “ulver i fåreklær”….Eller to halvslappe fisker i “treningsklær”..

 

 

Men etter litt mat inne ved husdyr-parken, var energien på toppen igjen. Kunne nesten forveksles med en “sprek fole”…. Eller en liten ponni…. Alt etter som…

 

 

Trim, gode samtaler og naturopplevelser. Kan ikke blir stort bedre egentlig, kan det vel?

 

 

 

Ekebergparken er et topp sted. 
Karidansen er topp selskap. 
JEG har hatt en topp dag!

Batteriene er ladet. Jeg er klar for en ny uke! 🙂 

 

 

 

#ekebergparken #natur #trening

16 kommentarer

Siste innlegg