Står her og venter jeg…

 

 

 

Ja….du ser kanskje hva jeg driver med under her??

 

 

 

 

 

 

 

Nå er det ikke akkurat videoen fra i dag…  Men jeg tillot meg å bruke videoen om igjen. Det er jo tross alt kjole-fredag, som du SIKKERT ser at jeg sier på tegnspråk. 

Og hva er det jeg gjør på videoen?? 

Jepp! Danser fletta av meg…

 

Jeg hadde jo håpet at DU ville være med på “DANSE- VÅREN -INN”- UTFORDRINGEN min. Du skal slippe å danse på video til og med 😀  Og det hadde vært SÅ koselig om du ble med. Du kan være mann eller dame, med eller uten sko eller kjole. Du kan danse ute eller inne, men poenget er å danse våren inn:

Følg linken eller les under her så ser du hva spennende du kan være med på 🙂 

 

Send meg et bilde der du danser våren inn. Om det er i svart-hvitt, en skygge-dans, vanlig eller utkledd, med sko eller barbent, i snø eller i gresset,  spiller ingen rolle. Det viktigste er at du danser på bildet. Gjerne med en kjole så klart…men her KAN gjøres unntak for mannlige bloggere eller lesere. Send bildet til [email protected] så skal jeg lage en liten utstilling i “Galleri Frodith”.
Bildet må sendes meg innen søndag 18.april kl 21.  Så: “Ut med deg -og dans vårdansen” 🙂

 

 

 

Såå….da står jeg her og venter da….På at det skal komme noen dansebilder i innboksen min på mailen 😀

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg