Strålende søndag

 

Heisan!

Jeg har vært hos mamma i dag. Flere timer. Viste henne blogginnlegget med alle tegningene hennes, og alle kommentarene som kom på tegningene hennes. (se HER). Hun ble veldig glad, og skulle overbringe beskjed til alle om at det var kjempekoselig med så fine kommentarer!!
Hun har plukket ut 3 tegninger i dag, som vi skal ramme inn og henge opp hos henne. 🙂 

 

Ellers har jeg brukt resten av dagen på å løpe rundt og prøve å få til et bilde med temaet glass. Jeg hadde en ide, men den ble ikke så fin som jeg tenkte. Har likevel sendt inn et bidrag til Evaswindow, i hennes konkurranse.

Det bildet jeg tok i går: “kreativ galskap i glass”,  og som IKKE er bidrag i konkurransen er dette som du ser HER

 

 

#besøk #mamma #tegninger #foto #konkurranse

8 kommentarer
    1. Hektisk og flott dag skjønner jeg 😀 Registrerte du var på tur med toget og leste og lo av ho på do 😀 Vært i Bodø å henta barnebarn som har vært hos faren i helga 😀 Og sola skein hele veien 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg