Strevsom vinter

 

Her trengs vel ingen mer detaljert forklaring.
Alle kan vel se at dette har vært en Strevsom vinter for noen….? 😀

 

 

 

 

 

 

Dette var dagens tolkning i min lille Vinterutfordring: Vinterland. 
Jeg valgte meg ordet Strevsom vinter, og hadde lyst til å lage noe tull ut av det. Så det ble det. Jeg går lenge og tenker på ulike vinklinger, og hadde i utgangspunktet en mer alvorlig plan. Men endte opp med å bare fjase det hele vekk 😉

Skulle du få lyst å være med i min lille vinterutfordring, så finner du listen under her. Du begynner på hvilken oppgave du vil, og gjennomføre i vilkårlig rekkefølge.  Du kan lese mer om HVA du skal gjøre på linken HER. 

Fint om du sier fra om du blir med, så jeg kan legge deg til på linkelisten som kommer hver ettermiddag. 

 

 

Jeg har utstilling i Galleri Frodith i løpet av helgen antagelig, så hvis du vil være med på utfordringen så må du kanskje løse et par oppgaver om dagen for å bli ferdig…
Hvis du vil ha bildet ditt med i utstillingen i alle fall 😉

 

 

#utfordring #fotoutfordring #foto #vinterland

10 kommentarer

Siste innlegg