Takk for hjelpen…

 

 

I går ba jeg om hjelp til å avgjøre et kjolekjøp…Hm…tenk jeg skulle trenge hjelp til det!!? Jeg har jo ikke ofte noe problem med å få kjøpt kjoler liksom 😀
Men nå var det denne kjolen som du ser over her, som jeg jo er SÅ glad i, som har kommet med lange ermer. 

Og jeg ville jo gjerne ha den i  ALLE farger!! He-he…
Men 2 utmerket seg, og jeg trengte litt hjelp til å få bestemt meg hvilken jeg skulle ha.. Det sto mellom disse to: SJEKK HER! 

Nå viste det seg at de hadde ikke A igjen i størrelse Medium. Det var A flest stemte på, og som jeg også hadde VEEEEELDIG lyst på. Men den fantes bare  S og L. Det ble sagt at det var STORE størrelser. Da er L for stor, men S alt for liten. 

Så da ble det DENNE!. Har akkurat sendt inn bestilling. Nå gjenstår det å se om den passer. Litt skeptisk til ermene… 

 

 

Men ÅÅÅÅÅ som jeg gleder meg!! 🙂 
Fin med svarte army-boots til også denne. På vinteren. For kjoler skal brukes hele året nemlig!

 

 

#kjlole #urbangipsy

7 kommentarer

Siste innlegg