Tenk hvis du var BITTELITEN!!


Verden ser litt annerledes ut hvis man er barn enn hvis man er voksen.

Men tenk om du var BITTELITEN, ikke bare nyfødt-størrelse liksom, men mer “teskjekjerringa”-size! DA hadde verden sett annerledes ut da. 

Noen ganger fryktelig skummel. Tenk å møte på en rotte ved Akers-elva da liksom…eller en spurv for den saks skyld…Ikke like morsomt da som når man er godt over 170 cm. 

Men noen ganger ville det være utrolig vakkert. Tenk å havne i en blomstereng så vakker som denne under her når man er teskje-størrelse! Det ville vært noe det!

 

 

Men sannheten er, at denne blomsterengen står der like vakker, om du er over 170 cm eller så lita som ei teskje! Det gjelder bare å se seg rundt….sånn på ordentlig mener jeg…

 

 

Har du sett meg løse foto-oppdraget: “Freak of nature”? Ikke? Gå inn på linken, så finner du den 🙂 

 

 

 

#natur #synsvinkler

9 kommentarer
    1. Jeg er 1.60 lita. Og liker å ligge i gresset og se opp mot tretoppene og himmelen.
      Da føler jeg at jeg er så lita og verden så stor.

    2. Husker da jeg var lita. Legge seg ned i gresset og kikke inn mellom gress-stråa og leke det var en skog, leke en var bitteliten. Det var veldig fint. En ny verden <3.

    3. Så flott bilde! 💕 Mye finere med himmelen som bakgrunn, enn bakken/jorda som det blir når man tar det ovenifra. Jammen fint å være liten iblant.

    4. Når jeg er på konsert er jeg bitteliten da 😉 Da er det sånn at jeg føler jeg står og kikker inn i knehasene til folk. Så ikke så vanskelig å forestille seg hvordan det må være for Teskjekjerringa 😉 Men i en blomstereng, da er det vakkert fra alle vinkler ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg