Til Sæter for å gjøre seg fet….

 

 

Nå spørs det hvor fete vi skal bli der borte. På Sæter.
Men fet på NOE kan vi kanskje bli..
Karidansen og jeg legger i dag ut på en liten ekspedisjon. Den er ikke krevende. Men det er “ukjent mark” 😀

Vi har fått anbefalt en bruktbutikk med klær. Og vi har fått anbefalt en kafe, i byen. I dag skal det prøves!

 

 

 

 

Bildene er tatt i dag, så som du ser kan jeg også ha håret utslått, selv med den nye frisyren.

 

 

Ok….da lister jeg meg mot Sæter. Og du skal ikke se bort fra at jeg skal fete meg litt opp på EKTE heller. Ikke at jeg trenger det, men kake er godt da 😉

 

Les også gjerne

Spiller du hovedrollen i eget liv?

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg