Ting ordner seg for snille jenter..

Det er et uttrykk som heter det. At ting ordner seg for snille jenter. 
Sikkert ment for å gi livet et litte puff i riktig retning, om man sliter litt. Ja… det er jo litt avhengig av at du faktisk ER snill da… 

Og det er jeg! Kjempesnill! Så da bør vel både det ene og det andre løse seg.. Og det GJØR det. Noe har jeg jo litt påvirkning på selv, så det ordner seg kanskje ikke akkurat HELT av seg selv alltid… Men noe ordner seg bare, og kun fordi jeg er snill…kanskje..

 

 

Livet på hjemmekontoret er ikke verst. 
Bedre å møte folk fysisk. Bedre å ha gode arbeidsstoler og riktige skjermer. Bedre å ta lunsj til en fast tid, fordi man skal ha den med noen andre. 
Men hjemmekontor GÅR det også. Og denne uken har jeg lært flere nye ting, som gjør livet lettere neste uke. 

At livet kjennes bra på jobb er en kombinasjon av masse fine kolleger og spennende arbeidsoppgaver, verdens fineste sjef OG litt egeninnsats og positiv innstilling.

 

 

Men noen positive ting bare kommer “rekende på ei fjøl” også. Helt uten min påvirkning. Eller bare fordi jeg er så SNILL: 

  • Vi fikk tilbud om forlengelse av leiekontrakten her vi bor. Uten så mye som å nevne det selv en gang. Så nå er vi sikret 3 nye år. Deilig. 
  • Den “ull-jakka” (som muligens er en jakke av glassvatt eller noe) som  jeg bestilte her om dagen, fra noe som KUNNE være et “lureselskap”, er muligens på vei likevel.

 

 

Jeg fikk oppdatering, etter dette innlegget,  fra flere folk som hadde blitt lurt av dette firmaet, ikke fått varene, fått FEIL varer osv. Jeg hadde egentlig fraskrevet meg hele jakka. Og tenker at om det kommer noe, så blir jeg sjeleglad, uansett om den er laget av plastikk!! 

Og i går fikk jeg beskjed om at den var på vei, og en sporingskode. 
De hadde jo ikke trengt å sende meg den informasjonen om de overhode ikke hadde tenkt å sende noe. Så nå har jeg fått litt “trua” igjen. På at NOE daler ned i postkassen om et par måneders tid 😀

 

Ting ordner seg for snille jenter! 😉

 

 

#livet

10 kommentarer
    1. Ja, det ordner seg sikkert det meste for du er SNILL. Nå gleder jeg meg til å se hva du får i posten. Håper det blir bedre enn mange tenker. Spennende er det for oss også! Klemsiklem på fredagen!

    2. Jeg pleier å si” Snille jenter kommer til himmelen, vi andre kommer så langt vi vil”
      Men du er nok så snill at det meste ordner seg – du har nemlig den rette innstillingen.
      Er spent på den jakka. Har sett på de selv og har veldig lyst på en av de i rødt. Nå avventer jeg og ser om du blir fornøyd.

    3. Jeg har et ordtak om at alt ordner seg der jeg sier “Alt ordner seg for snille jenter, men også for de som ikke er så grei” 😉 For jeg tror ikke at man alltid skal være “grei”, det er å være dumsnill. Du er noj HELT passe snill 😉

    4. woho! Nå kommer det “sekk” i posten 🙂 Og når du har fått sporingskode og beskjed, tar det sikkert ikke SÅ lang tid. Husk på at du fikk melding fra alle som hadde DÅRLIG erfaring med dette firmaet, alle de med GODE erfaringer ga så klart ikke lyd fra seg. Sånn er jo vi mennesker. Elsker å videreformidle FÆLE ting 🙂 Ikke gode….

    5. Ja, ens egen innstilling har mye å si. Håper virkelig jakka kommer i januar eller februar. Det er jo fint å få brukt ei varm jakke/kåpe mens det ennå er vinter! 😊

    6. Godt å høre at du trives på jobb, og at dere får forlenget leiekontrakt (tror dere må være noe av det beste å leie bort til forøvrig). 😃 Bra at du får noe i posten da, siden mange ikke får noe i det hele tatt! 👍Ha en fin kveld! 🌟

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg