Urban og naturlig…

Oslo er det. 
Og jeg er det….
Urban og naturlig altså

 

 

En nydelig lørdag, med noen få minusgrader, som kjennes ut som mange. Nydelig på grunn av sola. Men også nydelig på grunn av minusene. 

 

 

Det blir nemlig helt utrolige skulpturer og formasjoner rundt om kring. 
Fossene og elva lager små fantasi-verdener som hører hjemme i eventyrene..

 

 

Jeg har krabbet på alle fire, med rumpa i været, kamera foran meg, og veska slepende etter meg. Litt av et syn kan jeg tenke meg…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg elsker Oslo når det er sånn som nå. 
Eventyrlig og naturlig. 
Samtidig så veldig veldig urbant. 
Sånn som JEG liker det 🙂 

 

 

Les gjerne  også “å stikke hodet LITT i sanda er bare sunt”

 

 

#byliv #oslo 

 

3 kommentarer
    1. De lekreste bilder, o la la 😍😍😍ser deg for meg krabbende…. sånn er vi bare, hihi….! Isformasjoner er flotte motiver, og disse var jo max! 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg