Utprøvende…

 

I dag har jeg vært utprøvende!
Ikke som i utagerende, eller frekk og freidig. Nei, jeg har prøvd ut kafeer
Ikke mindre enn TO på to timer 😀

Den ene hadde jeg jo vært innom opptil flere ganger. Men testet ut en ny rabarbra-drikk. Jepp, på Cultivate så klart…

Så gikk turen til Eftir, som jeg bare har gått innom og snoket på før, men altså ikke testet ut.
I dag tok jeg en kaffe latte på havremelk, mens jeg prøvde å ta noen fine bilder. Jeg har fortalt om konseptet på denne kafeen før HER. Veldig kult konsept!

 

 

 

 

 

 

 

Veldig god kaffe!
Neste gang blir det mat på kortreiste råvarer også 😉

Begge disse kafeene er å anbefale på det varmeste. 

 

Har du vært på kafé i dag? 

 

 

7 kommentarer
    1. Nei, har ikke vært på kafé, og ikke drukket kaffe enda engang 😁
      Kun havregrøt og vann så langt, så blir der kaffe rik lunsj 😀
      Blir nok litt kafébesøk etterhvert tenker jeg, for på Kyrksæterøra er det mindre forhold, og koselig å gå på kafé.
      Koselig i byen også, men det ble sjelden selv om vi bodde nær Trondheim sentrum 🙂

    2. Herlig å gå på kafe, noe jeg gjør altfor sjelden. Jeg har appen TooGoodToGo, og igår var jeg innom bakeriet på Hadeland glassverk og hentet meg mye godt de ikke hadde fått solgt i løpet av dagen.😋 I Oslo er det mange som er med, – burde prøve, masse godt til en billig penge.🙂

    3. Fine kafeer – gøy med en liten testrunde! Mye vakker kunst på den siste da…! Nei, jeg har ikke vært på kafe idag – om en ser bort fra utendørsservering på bålturen! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg