“Vaske-ekte” hverdagsglede

 

Jeg har hatt en veldig så glad og blid dag, men jeg synes du bør ta en titt på de “sure trynene” jeg har delt med dere i dag morges 😀 

Nå har jeg fått lov å være på jobb-jobben noen dager, dvs utafor hjemmekontoret. Og det er SÅ deilig!! Jeg har mindre vondt i rygg, nakke og hodet. Kroppen må jo flytte litt på seg i løpet av dagen, og det hjelper på alt egentlig. Går til banen, går fra banen, går opp i 2. etasje, henter kaffe, går ned igjen. Finner ut jeg skal lete etter noe til bruk i undervisning. Alt dette gjør at at jeg har hatt en strålende dag!! 

Og jammen meg skal jeg dit i morgen også! Er det rart jeg er glad?? Tenk å være SÅ glad for å kunne gå fysisk på jobben sin da!! Skal ikke mye til å glede meg akkurat 😀 Vaske-ekte hverdagsglede!

 

 

 

 

Har du hatt en bra dag?

 

 

#hverdag

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg