Verden var stengt… Men ikke VI!!

Det er nemlig sånn at når et nytt år startes, så skal det være SKIKKELIG stengt over alt!
Lukket og låst. Mørkt i alle vinduer. 
Og bak disse lukkede dørene og mørke vinduene så ligger det sikkert en haug med folk og sover…Og kanskje spyr bittelitt. I smug…SÅNN skal nemlig et år begynne…. er det mange som mener 😀

 

He-he…Ikke jeg!
Liker å våkne uten å lure på hvem jeg er…eller HVOR jeg er…
Liker å ta fatt på det nye året med et klart hode.. Vel..jeg liker jo det hele tida jeg da. Å ha et klart hode.

 

Men altså, selv om verden var stengt var ikke VI det!
Jeg fikk lurt med meg Karidansen ut på en liten rusletur i dag. Det var sikkert 5-6 minus-grader, sola skinte så vidt og det knaket når vi gikk. Og det var ikke i leddene våre altså, men snøen under føttene våre..

 

 

5-6 km gange og litt klatring i trær kan vel kanskje kalles trening første nyttårsdag?

 

 

 

 

 

En veldig fin start på det nye året må jeg si 🙂

 

 

 

Her kan du lese “Evnen til å glemme er undervurdert”

 

 

#tur

12 kommentarer
    1. Fantastisk. 🤗 Kunne det blitt bedre…? Helt herlig å være klar i hodet, uansett. Godt Nyttår til dere begge. 🤗

    2. Jeg pleier ikke å legge meg så seint, så her var det en lett migrene idag, men null alkohol. Deilig med en tur ut i frisk luft! ☀️❄️ Delvis skyet her idag, med snø nå ikveld.☃️

    3. Så koselig. Såg ut som kari frøs litt, men det var fine bilder. Jeg liker at du klatrer i trær. Akkuratt slik er jeg også, hehe. Så hadde jeg og deg hatt bloggtreff hadde vi vel havnet på hver vår grein 😂

    4. Jeg liker også veldig godt å våkne med klart hode og i form. Nyttårsaften har jeg aldri sett på som en festkveld egentlig, men en koselig kveld som IKKE må inneholde alkohol. Så koselig dere har hatt det på tur da🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg