“Vinterland” – snart i “Galleri Frodith”

 

Nå har jeg kun EN dag igjen av mitt  “Vinterland”. 

Og hva er så  “Vinterland”?
Jo det er  min vinterutfordring. Hvis du vil se hvem som er med, og se hvordan de tolker utfordringen så finner du tolkningene av de ulike oppgavene  inne på deres blogger. Derfor har jeg laget en liten liste med linker inn til dem

Koselig at SÅ mange ville bli med. 

I morgen er min siste dag, og på søndag åpner jeg utstillingen tenker jeg. I “Galleri Frodith”. Mulig at jeg må holde åpent flere dager, pga at det er så mange med.
Invitasjon kommer så klart!

Hvis DU vil være med i Galleriet, og Vinterland-utfordringen så må du altså  tolke alle oppgavene i løpet av et par dager, hvis du starter NÅ….
Og lurer du på hva “Galleri Frodith” er så sjekk i kategorien med samme navn.

 

 

Trykker du på linkene UNDER så kommer du til de som er med, og som har gått løs på utfordringen, og snart er ferdige.  De har tolket forskjellige oppgaver, og dere finner masse spennende å se på og å lese.
Er det noen som føler seg glemt fra listen, så gi meg beskjed. Det er ikke så lett  å ha full kontroll nå som dere ikke kommer opp i noen feed lenger å vite hvem som er med.

 

Fruensvilje.blogg.no
Kjerringtanker.blogg.no
Utifriluft.blogg.no
Monairens.blogg.no
Minmatgaleverden.no
orkidedatter.wordpress.com
Skogenssoenn.wordpress.com
Dedicat.blogg.no
Etdiktomdagen.blogg.no
Pittbulljedda.blogg.no
Bikerpus.blogg.no
Pensjonistgunna.blogg.no
Naturogfhoto.blogg.no
Evaswindow.blogg.no
veronicarona.blogg.no
Annebe.blogg.no
hverdagenformeg.blogg.no
toivosdatter.blogg.no
natheless.blogg.no
stavangerinmyheart.blogg.no
midtlivskrise.blogg.no
Vestfroken.blogg.no
Deveny.no
Ceciliethereseblog.wordpress.com
Baresteinar.blogg.no

 

Her er utfordrings-listen, som skal tolkes med et bilde pr dag. (eller flere nå mot slutten…)

 

 

 

Se resten om utfordringen HER
Og scroll litt opp og ned på bloggen min, så finner du MINE tolkninger 🙂

Til slutt fyker jeg altså rundt og “stjæler” bilder fra bloggene, som havner i en felles-utstilling i mitt “Galleri Frodith”. Så hvis du hører noen som tasser rundt på bloggen din, bli ikke redd. Det er bare meg som rapper bilder 😉

 


#utfordring #foto #vinter

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg