Vintermoro

 

Vintermoro kan defineres på 1000 forskjellige måter sikkert. Det som er moro for deg er antagelig ikke nødvendigvis moro for meg. Det som kiler i magen om vinteren når man er 4 år kiler antagelig ikke like mye for en på 52..
Men det som er sikkert er at man trenger en kropp og et hode som kjenner på FØLELSER på en eller annen måte, for å kunne kjenne moro. Og skal man beskrive Vinter-moro, så bør det helst være VINTER på bildene også… 😉

Så med det i minne så viser jeg to slags vintermoro her i dag: en for menneske og en for en hund jeg møtte en gang

 

 

 

 

Det er ikke sånn at hunden LO, men jeg er ganske sikker på den hadde det moro likevel…

 

 

 

 

Dette var dagens tolkning i min lille Vinterutfordring: Vinterland. 
Jeg valgte meg ordet Vintermoro, og hadde lyst å belyse det utifra to forskjellige synsvinkler. Jeg tillot meg derfor å ta flere bilder….Det er jo min blogg, og her gjør jeg hva jeg vil ..he-he

Skulle du få lyst å være med i min lille vinterutfordring, så finner du listen under her. Du begynner på hvilken oppgave du vil, og gjennomføre i vilkårlig rekkefølge.  Du kan lese mer om HVA du skal gjøre på linken HER. 

Fint om du sier fra om du blir med, så jeg kan legge deg til på linkelisten som kommer hver ettermiddag.

 

 

Jeg har utstilling i Galleri Frodith i løpet av neste helg antagelig, så om du vil være med på utfordringen så må du kanskje løse et par oppgaver om dagen for å bli ferdig…
Hvis du vil være med å henge oppe i utstillingen i alle fall 😉

 

 

#utfordring #fotoutfordring #foto #vinterland

14 kommentarer
    1. Fine bilder! 🙂 Fin hund og fin hun som lager engler i sneen!
      Jeg har litt problemer med kommentering. Prøvde kommentere på dette innlegget før idag, og stod kommentaren var sendt og avventet godkjenning. Men tror nå ingen kommentarer sendt fra mac hos meg kommer gjennom. Så mange som ikke fikk kommentarene mine idag. Nå prøver jeg fra nettbrett for andre gang å sende denne 🙂 Så skal ikke være lett

    2. Herlig søs! <3 Ikkeno er som å lage engler i snø altså 🙂 På vei i badekaret nå jeg, våkna med piggtråd i halsen og det passer særdeles dårlig og etterpå kommer guttene, det gleder jeg meg til. Tipper dagen her blir full av sitronvann med ingefær. Stoooor god klæm ogkos deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg