Well-well….

 

 

Ja…her ligger jeg… Kanskje den mest elegante bade-nymfen du kjenner… 😉 Nei… veldig elegant er jeg ikke.. Ikke en gang i vann… Men i dag var det altså tid for en tur på The Well. Overnatting hos søsters fra i går, etter jeg hadde vært med store og små langs Akerselva. Bade-nymfen over her er søsters sin.

 

Etter å ha fått føttene innenfor , var det bare å glede seg til all velværen. Litt problemer med å komme meg inn, siden jeg ikke hadde med PASS (id…), men søsters gikk god for meg og det så ut til å være nok 😀

Da vi hadde fått all informasjon, nøkler og håndklær var vi klare som egg for litt velvære. Og etter en dusj var det rett ut i det store rommet å forevige alt man så.. 😀

 

 

Nei da… Skal love deg det var mobilfri sone der inne. OG skal love deg vi var på dag hvor det er påbudt  med badetøy.

 

 

Den eneste som hang halvnaken rundt der var denne karen… 

 

… og han var bare på bilder ute i gangen 😀

Vi har kost oss. Prøvd ulike boblebad, badstuer, relax-soner og spist lunsj i restauranten iført badekåpe. Så ikke foreviget noe som helst av dette, du får bare tro meg på mitt ord..

Well-well… ikke alt kan foreviges på bilder..

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg