Alle (gode) ting er 3- Skygger

 

I dag er jeg liksom på HUGGET…på Alle (gode) ting er 3.  Jeg kunne sikkert vært ute og fanget noen nye, men i dag har dagen vært sånn at det passet best med arkivbilder. 
Alle som har kjent meg en stund vet at jeg har SKYGGE-dilla. Og at jeg har skygge-konkurranse hvert år som heter Peter Pan- utstillingen. Den har jeg i mitt lille virtuelle galleri: Galleri Frodith. Bare gå inn på kategorien til høyre i menyen, så skjønner du hva jeg mener.

Men nå driver jeg altså bare og varmer opp. Her er: 

Alle (gode) ting er 3: – Skygger

 

1) Skygge- dukke i luften

 

2) Skygge – Frodith og sommerfuglen…

 

 

3) Skygge- venter på T-banen

 

Hvis du vil se de andre stikkordene jeg har tolket, så trykk på linkene: 

Alle (gode) ting er 3-  Liggende,
Alle (gode) ting er 3- Klatrende
Alle (gode) ting er 3- Dansende
Alle (gode) ting er 3- Fine
Alle (gode) ting er 3- Outfits
Alle (gode) ting er 3- Rare
Alle (gode) ting er 3- Utkledd

 

#challenge #foto #utfordring #skygge 

9 kommentarer
    1. Kreativitet er skapende evne eller virksomhet, det vil si oppfinnsomhet, idérikdom og det å lage eller finne på noe nytt. Kreativitet er avgjørende for å løse problemer og utfordringer innen alle fag og i alle situasjoner og for å skape forandring og fornyelse.
      Jeg tok rett og slett å Googla og kopierte Wikipedia 😀 God bedring til deg 🙂 Klem

    2. Har skjønt at du liker skygger ja..hehe? Og du har jo så mange kreative og artige varianter :)) Flotte di du har valgt ut her :)) Klem og fin morgendag til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg