Catwalk med kjoler – dag 8

 

Dagens kjole ble INNE -kjole. Og dagens kjole-bilde, ble INNE-bilde. 
Jeg har hjemmekontor 2 dager i uka, for å minske folketallet på trikk og baner i disse Corona-tider. Hvis alle har litt hjemmekontor, så blir det færre ute og farter. Så det er tiltak fra jobben vår. 

Hjemmekontor høres litt bedagelig ut. Det er det overhode IKKE! Jeg får ALDRI “gått hjem” når jeg jobber hjemmefra. Jobbmobilen ligger der og piper og jamrer seg, og jobbdyret i meg er på plass 2 sekunder etterpå, selv om klokken er langt på ettermiddagen. Nå har jeg gått og gjemt mobilen på soverommet, og vurderer å gjøre det samme med jobb-pc-en. Nå vil jeg ha fri!!!

Gleder meg til denne helgen. Jeg skal ikke gjøre NOE tror jeg.
Er sliten, har skallebank, men er i snabla godt humør. Trives med livet for tida. Både jobb og privat 🙂

Resten av catwalk-bildene på foregående dager finner du HER. Og en HER.  Her skal jeg stå løpet ut, til dag 14 er gjennomført!

 

 

 

#catwalk #antrekk #kjoler

12 kommentarer
      1. Ja, denne høsten har begynt hektisk men fin. Jeg vet det blir roligere dager, men med en del nye oppgaver. Jeg er mer motivert for å gjøre nye saker nå. Håper du får det litt bedre snart, at ting snur. Sender over en klem <3

    1. Den Desigual-kjolen er så fiiin! Jeg har maken, men har dessverre vokst ut av min, så nå henger den bare til pynt i skapet. – Til jeg får “krympern” en vakker dag 😀 God helg! 🙂

      1. He-he, ja hvis været er bra er det lett å ville ut. Jeg klarer IKKE det. Her er det full fokus på oppgavene, og litt for ofte OVER tiden også… 😮

    2. Jeg synes det er bra at man kan jobbe hjemmefra. Det blir tryggere.
      Man kan jo også bruke kjole inne som ute.
      God helg til deg Frodith.
      Neste uke, jeg skal prøve på arbeid selv i 50%. Jeg er ferdig med ferie.

      1. Det blir sikkert litt greit for deg å komme tilbake til jobb igjen nå. Få tankene på noe positivt. Du er jo så flink i jobben din, og veldig kreativ 🙂

    3. Enda en fin kjole! 😃 Moro å se kjolene dine! 👍 Ja, legg vekk jobbmobil og PC når du vanligvis slutter på jobb! Ikke lurt å tenke jobb hele tiden, – ei jeg kjenner ble sykmeldt pga. hjemmekontor, av den grunn. Jeg kjørte 43 mil igår, så ikke helt i form jeg heller idag, men det var verdt turen likevel.😉 Lykkelig eier av en Vespa jeg har ønsket meg lenge. 🛵 God bedring! 🍀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg