Den engelske damen gjorde suksess!

 

Husker du jeg fortalte jeg skulle være “engelsk dame” som kom på “besøk” til elevene vi har inne på deltid denne uken? Hvis ikke kan du lese om det HER eller HER, (og se alle søstrene “hennes” osv… 😀 ) 

 

 

Og i dag var dagen for min lille “lure”-time. Småttis-elevene skulle “lures”. Det ble skikkelig suksess! De fleste skjønte det var meg, men de synes det var veldig moro. Og de ble ivrige på å lære engelsk tegnspråk. Så da var mitt mål nådd 🙂 

 

 

Etter en sånn innsats, som engelsk dame, tre timer på rad, synes jeg at jeg fortjente litt restaurant-mat som avslutning. Så jeg og Hr Frodith var ute og spiste så klart.

 

 

Pizza Løkka på meg og Burger på Hr Frodith. Pizza løkka inneholder “det meste”: Kylling, bacon, peperoni, og en HERLIG bunn.

 

Nå er de håndball-kamp, og en is så klart! En strålende dag rett og slett  🙂 

 

 

 

#jobb #utkledning #mat #restaurant 

9 kommentarer

Siste innlegg