Flere Frodither rundt omkring!!

 Ja, det er ikke sånn at det har kommet noen kopier av meg her på blogg.no, noen plagiater…Neida..bare noen flere tegninger. Så nå er jeg glad altså!!

Enda flere tegninger ble laget i går. Og det er SÅ gøy! Jeg smiler og ler 😀

 

Og hva er dette tegne-greiene da??
Jo, jeg har faktisk BEDT om å bli tegnet. JEG tegner jo folk “stadig vekk”, (siste var Bunnytrash-tegning) så nå fikk det jammen være noen andre sin tur til å tegne MEG. Så lørdag nærmest “tryglet” jeg om at noen kunne tegne meg. OG folk lar ikke en sånn sjanse gå fra seg… 

Dette er jo for å ha det GØY!! Ikke for å bli betalt som kunstnere senere i livet.
Det er for å more seg selv mens man holder på. Veldig meditativt å sitte sånn å tegne. OG det er for å more MEG. Jeg trenger å le litt innimellom! 😀

 

Både Mette og Vera Lynn har også tegnet meg! Bare gå inn på bloggene deres å se, det er SÅ fine tegninger!!

Her er et bilde av meg og Mette forresten, så vet du hvem hun er. Vi har jo truffet hverandre noen ganger.

 

 

 

 

 

Jeg kommer til å samle alle tegningene som “kommer inn” i en liten utstilling her hos meg senere i “Galleri Frodith”! Men inntil da får du  altså vandre på besøk til disse andre bloggerne for å ta en titt. 

 

Her er utfordringen som jeg la ut i går morges: 

 

NY UTFORDRING!!

Her er spørsmålet:  Kan du tegne meg?? Please!

Du kan tegne med blyant og farger på papir, eller du kan tegne digitalt. Altså med tegneprogram eller i Paint. 
Jeg lover å ikke bli SUR uansett (nesten da :-D) hvordan den ser ut . 
Legg tegningen ut på egen blogg, eller send meg på mail: [email protected]

Frist for “innlevering” er lørdag 5. februar

 

 

Og her er resten av innlegget om utfordringen.

 

 

Blir du med?

6 kommentarer
    1. Det er SÅ mange fine tegninger av deg! 🤩 Jeg har en på papiret jeg også, men skal justere litt mer før jeg sender den fra meg. 😅 Skikkelig gøy å tegne deg altså!

    2. Så fint og koselig bilde av deg og Mette 😊 Gleder meg til den store galleridagen, da du kommer til å pryde veggen mange ganger i form av flotte kunstverk 😊

    3. god morgen ,jeg har sett noen nye tegninger av deg men ikke vært inne på innlegga og lest ennå ,helgen har vært aktiv masse familietid så da blir jeg litt borte :=) og i dag er det strikkekafe men jeg skal lese alle innlegga :=) ha en fin dag da

    4. Ååååå så herlige bilde av oss da 😀 Gleder meg til ny sjanse å ta selfie sammen med deg, frodith! En fin vårdag møtes vi igjen i tigerstaden 😀

      Ikke enkelt å tegne på data, synes jeg 😀

      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg