Frodithens tivoli

 

“Naturen gir alle mennesker mulighet til å bli lykkelige, bare de forstår å benytte den”
(Sitat: Cladius Claudianus) 

Og det gjør jeg kan man vel si.. Man kan skape sitt eget tivoli, om man bruker litt fantasi.. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I dag har jeg tenkt meg ut i naturen med søsters. Spørs om det blir svanebad eller huldrebilder, MEN….deilig skal det bli, og tipper latteren vil sitte løst og lage kiling i magen uansett 🙂 

 

 

Hva gjør deg glad?

 

 

 

Hvis du vil se litt fra gårsdagen min så finner du VENNSKAP SOM VARMER hvis du trykker på linken. Eller du kan se på REINSDYR SOM VARMER OPP.
For å ta et dypdykk i ULVETIMEN FRA HELVETE tør du vel ikke 😉

 

 

#natur #glede

20 kommentarer
    1. Det høres deilig ut! Det som gjør meg glad akkurat nå, er å ha bedre dager etterhvert…. kunne nyte og være lykkelig! Mye ute i fint høstvær…. klemmer <3

    2. Så fine bilder. Bra du er glad. Jeg er glad hvis jeg kan prate ganske normalt med folk…Opp og ned dette her. Noen ganger bare bråk i øra. Og naturen da, det er jo livet mitt.

    3. Fine deg i flott natur..kretaive bilder :)) Natur, gutta mine, foto, en kaffe ,en dag med ok form ..sånne ting gjør meg glad 🙂 Lørdagsklem <3

    4. Et herlig tivoli i farger det der. Tipper dere får en nydelig tur ute. Og det ser man jo her, at været har ingenting å si, vi hadde jo like gøy med bilder i regnværet og, desto mer dramatisk ble de også 🙂 klemmer<3

    5. Det som gjør meg glad er når noe jeg kjenner opplever noe fint. Men det er mange andre ting også. Blir fornøyd og glad når jeg tar meg ut og opplever noe, litt kultur eller en fin skogstur. Fine uventa opplevelser som jeg husker lenge gjør meg også glad. Ha en fin dag.

    6. Når man har litt tunge tanker som kverner i hodet om natten, så hjelper det masse å komme seg ut i naturen. Nyte alt det fine som finnes der og bli litt fysisk sliten i kroppen. Man er jo i ulvens rike, så dermed får man jaget vekk noen ulver samtidig, jfr. ditt forrige innlegg. Ha en flott dag med søsters! ❤️

    7. jeg blir selvsagt glad når jeg og mannen får oss en tur sammen i fjellet,jeg blir også superglad når jeg får hyggelige budskap :=) i dag måtte vi bake brød og siden det er lørdag tok mannen eltejobben,ble glad av det også jeg hi hi ,kos deg ute på tur

    8. Kos deg utesøs og hils <3 Det som gjør meg glad er sjokkis og så gjør det meg glad at det er ryddig og så blir jeg glad av å være sammen med folk jeg liker og å male og å lage tinytinyhus og å kose meg på kafe med deg såklart <3 stoooor god klæm <3

    9. Godmorgen Tivoli direktør Frodith. 😊 på tur til Bodø og masse sang 🎶, det gjør meg glad 😁 lykke til på tur med søster

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg