“Frodiths Fargeutfordring”-dag 5- BLÅ

 

Avgårde til jobb i går rundt “fem PÅ”
Himmelen ute var strålende blå

 

 

Valgte å la sekken stå…

 

 

Alt for mye å drasse på.

 

Sykkelen lot jeg også stå

 

 

Kastet meg heller på den “grønne” blå….

 

Ferdig på jobben tok jeg trikken hjem.

 

 

 

Klokken var vel litt over fem. 

 

Innom arkivet på veien hjem.

 

 

Lurte: “Hvilken skal jeg kjøpe av dem”

 

 

Noen penger jeg fisket frem
Men jeg fikk ikke bruk for dem…

 

Jeg snudde i døra, og tenkte som så
“Hva skal JEG med klær som er blå?
Skapet er FULLT av farger nå
Du kan jo prøve de andre PÅ!”

 

 

Kvelden endte litt på “skrå”
Det gikk jo som det måtte gå
Nede i bakken ligger nemlig “BLÅ”

 

Lurer du på hvordan formen er NÅ?

Dag 5 av Frodiths fargeutfordring er gjennomført. Trykk på linken så kommer du til Utfordringen, og kan lese hva du må gjøre hvis du vil være med 🙂 

Og her ser du hvordan jeg løste Dag 1 og fargen GRØNN

OG dag 2 og fargen Rosa

Og dag 3 og fargen TURKIS

Og dag 4 og fargen GUL

 

 

 

 

 

#fargeutfordring

10 kommentarer
    1. Utrolig hvor mye man finner av en farge når man kikker etter den rundt seg når man er ute. Hjemme har jeg ikke så stort utvalg av mange farger, men borte er det straks flere.

    2. Du verden så masse blått du fant på din vei, – himmel, sykler, trikk, hus, skilt, klær og ikke minst hår og “Blå”. Her er kjøkkenet blått og saks, bil og traktor er blå ting jeg ser fra her jeg sitter. 😀 Ha en superfin torsdag! 😀

    3. Wow, en helt blå dag, i blå stemning, både utenpå og inni 😀 Fantastisk! 🤗 Digger håret ditt! Jeg skal finne frem mitt lilla hår om et par dager 😉

    4. Så mye fint og blått, til og med den rosa BLÅ 😉 Og håret, det slår det meste, veldig kledelig ♥
      Jeg er på turkis i dag jeg, så jeg får se hva jeg finner om den fargen 🙂
      Ha en herlig fin dag ♥ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg