Frodiths fargeutfordring -dag 7-lilla

 

På fargeutfordringens siste dag (for meg i alle fall) er det et lite paradoks. Jeg befinner meg i de mest landlige omgivelser. Og bildet jeg velger å legge ut som lilla er tatt midt i den mest urbane  og ulandlige man finner i Oslo. Asfaltens kunst og kultur.
Det var ikke BARE lilla i det, men det kjentes veldig lilla likevel, og synes det er ganske kult.

Tjolahopp! Nå er vi ute på tur, i Hvalers flott omgivelser.

 

 

Dag 7 og siste dag av Frodiths fargeutfordring er gjennomført. Trykk på linken så kommer du til Utfordringen, og kan lese hva du må gjøre hvis du vil være med 🙂 Tar du alle på en dag rekker du det du også. Ellers er vi andre snart ferdig.

 

 

 

Og her ser du hvordan jeg løste Dag 1 og fargen GRØNN

OG dag 2 og fargen Rosa

Og dag 3 og fargen TURKIS

Og dag 4 og fargen GUL

Og dag 5 og fargen BLÅ

Og dag 6 og fargen oransje

 

 

 

 

 

#fargeutfordring

6 kommentarer
    1. Du verden så mange parykker du har da. Flott som Lilladamen også du. Plutselig kom jeg på noe her????Nå måtte jeg le da jeg skrev det, Lilladamen. Da broren min var liten, lå han på sykehuset med blindtarms- og bukhinnebetennelse. Han var bare to år, og var der alene i to uker etter operasjon. De ville ikke ha masete foreldre på barneavdelingen den gangen må du vite. Da vi skulle henta han, ville han ikke skilles fra damen som hadde stelt med han. Hun ble kaldt Lilla, og han sa Lilladamen.

    2. Så fin lilla parykk! Det er så flink til å finne gatekunst i Oslo, og så mange fine det er! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg