Glede i regnværet

 

Det regnet..
Jeg ble våt.. men hva gjorde vel det?

Jeg har lenge snakket om det å lære å danse i regnværet, i stedet for å vente på alle solskinnsdagene. Da mener jeg så klart både rent bokstavelig OG i overført betydning. Smiler man i regnværet, så kjennes det faktisk bare godt. Ikke så vått. Og i overført betydning: prøver jeg å tenke positivt når livet gir meg “en på tygga”, så blir det som regel bedre og ikke verre.

Gårsdagen var BARE fin, selv om de sildret litt innimellom. Jeg hadde lue, regnjakke, ull og kjole. Jeg hadde sjokolade i sekken, og Karidansen ved min side. Det skal ikke mer til før jeg kjenner glede i regnværet. Her er flere bilder fra gårsdagens fotoshoot :

 

 

 

 

 

 

 

 

Du finner flere bilder fra bursdagsfeiringen min HER og litt mer antrekk-bilder HER

 

 

#fotoshoot #outfit #antrekk #regnvær #glede

 

11 kommentarer
    1. Er det noe rart med blogg.no i dag, for enten blir jeg sperret fra å komme inn på blogger eller så får jeg ikke kommentere?
      Hvis du får to kommentarer nå, så er det derfor…

      Jeg er nok ikke så veldig glad i å være ute i regnet jeg, er nok mer som kattene mine å trives når det er tørt. Det er jo fint å sitte inne å høre og se på regnet 😊

      1. Hvis man går via Bloglovin går det ikke andre veien heller på nouwcom. Må gå direkte på bloggene. Lite kommentarer i dag, men da skjønner jeg hvorfor 🙂

    2. De sier det er deilig ute i regnet, men jeg nå ikke så sikker… Er nok som kattene mine, og trives ikke når det ikke regner. Fin du er på bildene 😊

    3. Det kan være veldig godt å gå ute i regnværet, og jeg blir i godt humør av det. Også er det jo så godt å komme inn etterpå. 😉 Fine bilder av deg igjen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg