Hvit og romantisk?

 

Jeg var jo i Botanisk hage med Karidansen her om dagen. Og etter å ha lett parken rundt etter det perfekte stedet å ta bilder av de romantiske klærne våre, så endte vi opp foran en murvegg. Igjen! Fordi det egner seg best for bilder med klær.

Så så veldig romantisk look har det ikke blitt foreløpig. Jeg har jo kjøpt meg en hvit, blondesak. Og skulle jo øve meg på å se litt romantisk ut før sommeren…Vel..jeg har vel LITT tid på meg, har jeg ikke?

 

 

Liker å kunne se litt mer “jentete” ut, selv om jeg aldri blir noen dame. 

 

 

Lyse klær er fint om sommeren, og i tillegg til alle de fargerike gevantene mine blir denne en fin avveksling i sommer. Til shorts eller jeans etc.

Eller kanskje et langt, hvitt skjørt…Dansende i en blomstereng…Mens sommerfuglene leker i håret mitt…Og jeg med favnen full av prestekrager.. Det hørtes romantisk ut det!!

 

 

Vil du se flere bilder fra Botanisk hage? Det finner du på linkene:

“Når mur og asfalt funker best”

Hamsterkinnenes og hakeskinnets “advokat”

Medaljens bakside?

 

 

#klær #outfit #Botaniskhage #bluse

16 kommentarer

Siste innlegg