Irriterende positiv…?

 

Tema i dag hos meg er GLEDE ser det ut til.
Kan sikkert virke irriterende positiv og glad i dag… Noen ganger er jeg også sånn, irritert på andre som virker som Duracell-kaniner på speed.. 

 

Men det blåser jeg litt i kjenner jeg.. Hvis jeg har noen sånne dager som er uforklarlige “pluss-dager” så er det i mitt hode bare DEILIG. Og jeg nyter det for alt det er verdt. Man kan si det sånn: 

 

“Du finner ikke gleden – Du velger – Du skaper – Den lille gleden og den store gleden. Gleden i det å være” (Sitat: Halldor Skard)

 

Eller man kan si det som JEG har funnet ut: 

 

 

 

“Alle ting kan gi deg glede i giga-størrelse…om du bare lar de få det fokuset de fortjener”  (sitat: Frodith)

 

 

 

Hvis du vil lese om flere betraktninger over GLEDE, fra i dag så finner du det HER og HER.

 

 

#glede #irritasjon #livet

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg