Ja til flere “pappa -parkeringer”!!

 

Regner med du vet hva en “pappa-parkering” er?
Vel…hvis ikke: – Det er et sted man “setter fra seg” mannen når man er på shopping. Det kan være et par stoler i tilknytning til klesbutikken, eller det kan rett og slett bare være at du leverer dem på en kafe, og gir dem en bolle.

Hovedpoenget mitt er: Man tar ikke mannen med seg på shopping! Så sant det ikke er en UTROLIG shoppingklar mann da, som liker å handle litt i damebutikker også. Da er det så klart helt i orden. Men veldig mange menn er NULL interessert i å SE PÅ damer gå rundt å titte, eller prøve klær. Og jeg skjønner dem veldig godt egentlig! Hvor spennende er DET liksom? Å se på andre som ser på klær? 

Hvorfor jeg vil ha mennene på “pappa-parkering”?
Jo rett og slett fordi de opptar utrolig mye plass i allerede trange butikker, der de står i veien og KOPER…nesten SOVER. Man kommer ikke fram til “godsakene” fordi det står menn plassert overalt….menn som ikke kunne brydd seg mindre om noe som helst i verden enn dameklær og damene deres som SER på dem…

For det andre så synes jeg de skal få slippe denne utrolig kjedelige aktiviteten.. hvis de altså ikke skal ha noen selv der inne…

Jeg har kommet meg gjennom litt shopping i dag: solkrem, bh og en hvit cardigan. Men altså det var litt av et styr for å få tak i det…som du skjønner…

 

Les gjerne “min lille hyllest til bloggfolket”

Eller “Sirkusdirektør Frodith – sliten og lykkelig”

 

 

#mote #pappaparkering

 

 

16 kommentarer
    1. Min kjære hater shopping. Når vi er på tur utenom hjembyen passer jeg på at det finnes en plass hvor en øltørst mann kan sitte. Manneparkering er viktig.

    2. He, he, ja, det har vært en ide. Har sett mange desillusjonerte menn på utsida, på benke i senter, med skikkelig tomt blikk ;D.

    3. Akkurat ja,, manne-parkering neste. 😱 Men skjønner poenget. Jeg kan fortelle at jeg har kjøpt det aller meste av undertøy, pluss en god del annet til madammen. Som hun har satt stor pris på. Men det er ikke bare, bare å være mann i slike forretninger heller. Selv om man vet hva man skal ha, og egentlig ikke trenger den assistanse mange av betjeninger er overbevist om at jeg har behov hor. 🤗

    4. Så når kona har spandert kaffe, kake og levert gubben på en kafe. Etter det så låner sikkert kona visakort av gubben og drar på handletur. En grei løsning det. Det er sikkert mere av det enn jeg aner. Mye fint i butikkene om dagen, massevis av farger på kjoler og skjorter, det oser av sommer lang vei. Burde ha vært en tur på Dressmann og sjekka litt men det m vente. Men er jeg sulten så snart blir det pølsefest her med tilbehør. Kanskje jeg smeller til med is og kjeks til dessert. Ha en fin kveld.

    5. Hehe, ja helt klart best å ikke ta dem med i det hele tatt!😅 De gangene vi har vært på shopping begge to, så har det enten blitt null klær på meg eller så har jeg parkert han på Biltema/Jula o.l. 😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg