Jeg har funnet en ny liten mann!!

 

Ikke tull.
Ikke aprilsnarr.
Og nei…jeg har IKKE byttet ut lange Hr Frodith med en liten mann.. 😀

 

 

Men etter jeg var på cafe, for å belønne meg selv, etter den laaaange vaske-økten i dag, så gikk jeg en liten svipptur i det fine været.

Og du vil ikke tro det! Jeg mener jeg har sikkert gått i den gaten 10 ganger før, i samme ærend. Saumfart hver bit av veggene i bygårdene i Seilduksgata. Sett og sett, både med og uten briller. Sånn virkelig lett etter den lille mannen som skulle befinne seg der. Men uten resultat. Jeg var HELT sikker på at noen måtte ha tatt den. Eller at det var oppgitt feil på kartet over hvor disse små mennene skulle befinne seg.  Det er faktisk et par år siden jeg sluttet å lete.

Men i dag var jeg tilfeldigvis nedover Seilduksgata igjen. Og kom på dette med de små mennene til Isac Cordal. Jeg gikk på andre siden av gaten. Og jeg er sikker på jeg har lett der også før.. Men i dag bare skottet jeg opp, litt tilfeldig. Og der sto han!! 

 

Ser du han?

 

 

Hva med nå da?

 

 

Så belønningen i dag etter husvasken var både en liten mann….

 

 

…og en ikke så rent liten Cookie 😀

 

 

 

Her er flere små menn. De er plassert ut rundt omkring  i Oslo, og kunstneren er Isac Cordal. Og noen flere her også. 

 

 

8 kommentarer
    1. Åh, så moro! 😀 Jeg vet jo at endel har blitt borte, så man vet jo ikke om de er der de er markert på kartet heller. Fant jo et par oppe ved Myra, men ingen i Markveien og ved Nybrua. Mange steder jeg ikke har sjekket ennå, – gøy å gå på sånn jakt! 😊👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg