Jeg skal til Syden igjen!

Jeg er jo stadig og farter denne våren. Og en del turer går til Syden.
Syden med stor S er vel alt som er sør for meg, er det ikke?

 

 

I påsken gikk turen til Hvasser, på Helsefarm.
Denne helgen går turen til Hvaler. Og jammen meg, der er det OGSÅ en “Helsefarm” gitt! Hvis du lurer på Helsefarm-begrepet, så trykk på linken.

På forrige Helsefarm ble det ingen vinnere. Ingen ble stemt ut som på den andre “Farmen”. Får se hvordan det går denne gangen. Vi satser i alle fall på å få kjendis-status etter denne turen, siden det ble dårlig med det etter forrige. 😀 (og jeg prøvde hardt, med isbading og greier….)

 

 

Jeg gleder meg i alle fall VELDIG!! Det er julegave og bursdag-gave fra Anna-Lena som skjer denne helgen
Om det blir bading, det vet jeg ikke. Men BLIR det det, så er det jo ikke mye å skryte av denne gangen, det er nemlig meldt 18 grader på Hvaler. Ja ikke i vannet da…men likevel…

 

Drar rett etter jobb i morgen. Bare å følge med. Hvaler er pent. Og bilder blir det garantert 🙂

 

 

Har du forresten vært innom og sett på dagens løsning i fargeutfordringen?
Jeg har fargen BLÅ. Og mener selv jeg løste denne ganske så greit 😀

 

 

 

#syden #reise

7 kommentarer
    1. Herlig å komme til Syden på Helsefarm! 😀 Husker jeg var på speiderleir i Tredalen på Hvaler i -83. 🙂 Ja, tenk at du badet i påsken, mens mange fortsatt går på ski! Utrolig tøft gjort! 😀

    2. Ja, visst er alt sør for oss Syden!☀️Særlig for oss her i nord.😅Lekkert hår du hadde før i dag.💙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg