Kake-Frodith

Du har kanskje fått med deg at jeg liker kake? Eller liker kake veldig godt!? Hvis jeg finner noen HELT spesielle kaker er jeg skikkelig glad. Og innimellom kan jeg være skikkelig “Kake-Frodith”. Mulig Kariengesvik  har fått med seg dette, for hun har i alle fall gitt meg dette foto-oppdraget:

 

Kake-Frodith

Kjøpte en fra Delicia på vei til barndoms-bestisen fra dette skapet..

 

 

Eller.. en litt mindre variant. To rettere sagt..

 

 

Herfra ja 😊

 

 

Det ble to sånne som jeg har kjøpt før. Rakk ikke bilde fra seansen hos barndomsvenninnen , fordi vi spiste opp alt for fort. Kaken er himmelsk! Pasjonsfrukt -mousse-kake 🤩 Bilde er fra tidligere opplevelse 😂

 

Jeg kan love deg at det var en kake-opplevelse altså! Og at jeg er en lykkelig Kake-Frodith i det øyeblikket der ute på landet! 

 

Her er alle foto-oppgavene jeg har fått av leserne mine. Du kan også legge igjen en oppgave hvis du vil, så havner du på listen under her. Og jeg skal PRØVE å gjennomføre 🙂 De med gjennomstreking er gjennomførte foto-oppdrag som er lagt ut på bloggen. Bare å trykke på linken så finner du dem.  Hvem som har gitt oppdraget står bakerst.

 

-en selfie med en kongelig (Hanne Beate) 
Hva er verdt et besøk i Oslo, som er litt ukjent for folk flest (Hanne Beate)
-Ukesaktivitetutfordring: typisk mandag, typisk tirsdag osv.. (Lillian:  sognafaret)
-Hemmelig hage (Verdande)
-Troll kan temmes (Verdande)
Munter mat (Verdande)
-Kjolebonanza (Kjerrningtanker)
-Vann som er så stille og som speiler naturen, slik at man kan snu bildet begge veier og det ser likt ut (BforB)
-kjendis-Frodith (Kariengesvik)
-kake-Frodith (Kariengesvik)
-flygende-Frodith (Kariengesvik)
-Et bile av Frodith sammen med en snegle (Elevele)
-bade-i-juli- bilde (Utifriluft)
-Selfie med trikkefører (Mettejosteinsdatter)
– ta på et morsomt kostyme, og ta et bilde fra toppen av Holmekollbakken med Oslo i bakgrunnen (veralynn.blogg.no)
-teskjekjerringa i byen (Ma)

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg