Kjolefredag- så klart

 

Er det ikke rart….? Når ferien begynner så opphører det meste av rutiner. Som for eksempel at dagene har sine vaner. Noen spiser fisk fast på tirsdager. Noen går går på styrketrening fast på mandag, onsdag og torsdag. Og NOEN har kjole på fast på fredager, for å feire favoritt -dagen over alle dager. 

Så kommer feriene, og dagen opphører nærmest. I alle fall har jeg “sviktet” fullstendig i hele ferien. Jeg har hatt kjole på til alle tider…Helt ute av rutinen…Og kan ikke si jeg har vært “tro” mot fredagene overhode! Det finnes jo ikke fredager i sommerferien, bare DAGER…

Men nå har jeg skjerpet meg…Begynner nemlig på jobb på mandag. Så i dag er det “kjole-fredag” igjen! Og den har blitt feiret med ikke mindre enn 2 kjoler i dag. 😀 Skiftet underveis. 

 

 

 

Ta gjerne en tur inn og se på hvordan jeg har løst de ulike foto-utfordringene jeg har fått så langt: 

 

 

Et eventyr (gitt av Helge)

Kaffekopp (gitt av Eliseamanda)

 

 

 

#foto #skygger #kjolefredag #vaner #ferie

10 kommentarer
    1. Artig med jenter som har sånn kjolefokus som du har 😀 Stormleser blogger nå.. helt på hælene,, og har ikke fått gitt deg noen utfordringer.. men jeg tror du har nok å bale med.. Snart er ferien over også skjønner jeg 🙂 Men jeg ser innom hva de andre har funnet på 😀 Lykke til med innspurten på ferien 🙂

    2. Jeg har også kjole på i dag. Men de andre dagene denne uken har jeg ikke hatt kjole på. Da har det vært litt kjølig, og jeg har ikke ork til å finne frem vinterkjolene riktig enda 🙂 I dag er det fint vær.
      Og den kjolen din…ser flott ut altså ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg